Powered By Blogger

torsdag 13 oktober 2011

Mah-jong och gummistövlar i solskenet

Idag blir det invigning av fina Mah-jongen tillsammans med Heathers merino leggings och chrysalis minigown!
Till detta hade jag tänkt att ha mina svarta låga Primeboots med rosen men min lindade fot fick inte plats i dem så det fick bli mina Hunters istället!

Här kommer lite suddiga pics hullerombuller:


Med Primeboots.

Utan skor.

Med Hunter.

Och så ska jag komma på vilken jacka o sjal som ska på!
Oh yes vilka mega problem jag har ;)

Mina konstanta infektioner har tydligen börjat sätta sig i lederna nu också (fotleden just nu) :( Dessutom visade det sig när jag var hos tandläkaren för att kolla om det var tänderna som var roten till mitt onda, att jag fortfarande har bihåleinflammation! Hon såg det på röntgenbilderna ://
Hon tipsade mig om en alternativläkare! Rut på Orust :)) Det kanske kan vara något, antibiotika verkar ju inte bita iaf!

Samtidigt är jag liiite skeptisk kan jag säga, får tänka lite på detta.

Hoppas ni får en solig och fin torsdag!
 Kram!

8 kommentarer:

  1. Usch vad trist med infektioner hela tiden!Vad är det för typ av alternativläkare?

    Den är så fin den klänningen och står också på min önskelista - när jag får en inkomst igen =)

    SvaraRadera
  2. Helen - Jag vet inte riktigt! Tandläkaren kom inte ihåg det :)( Ska ringa henne imorgon och kolla vad hon pysslar med. Ja det är jobbigt när det aldrig går över och när det börjar göra ont så jag knappt kan gå ibland på olika ställen (fotleden och knäleden) och där emellan.
    Jag har sålt av halva om inte mer, garderoben för att kunna frossa loss på höstens godbitar :P Klänningen är så mjuk o skön och fin! Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt som bara den! Så himla tråkigt med infektioner hela tiden. Konstigt att ingen antibiotika klarar få död på prassiluskerna.
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fasen vad tradigt med foten och att infektionerna inte vill ge sig :( Jag har faktiskt opererat bihålorna för några år sedan efter att ha haft bihåleinflammation i drygt ett år :o) Jag hade växt igen så att antibiotikan inte tog - blev skitbra efter det!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kalas-fin i klänningen! Vill ha! Trist med infektionerna, hoppas att dom kan komma tillrätta med eländet......Kram!

    SvaraRadera
  6. Hilde - Tack :) Ja just nu känner jag mig lite handfallen! vad ska jag göra nu liksom :/ Får hoppas att det fins någon lösning. Kram

    Rosen - Ja det verkar hänga ihop.. jag söm äntligen kommit igång med mina promenader hr segt det än varit! Men med en fot och ett knä som bråkar ställer till det big time! Ska höra mig för om den ev operation tack för tipset! Hoppas din arm är bättre! Kram

    Linda - Tack :) trivs verkligen i den! Funkar både som mysklänning och snyggklänning :) Hoppas jag med! Obehagligt att det satt sig i vissa leder också :/ Såg nog fin ut i dag när jag haltande och snurvlade fram med rinnande ögon och näsduken i hösta hugg! Urk! Vad jag är trött på detta! Kram

    SvaraRadera
  7. Tråkigt att kroppen bråkar med dig men du är störtsnygg och läcker och jag diggar dig! Så. Nu var det sagt, hihi!
    Ha en fin kväll vännen och sov gott!
    kram

    SvaraRadera
  8. Lingon - Diggar dig till tusen också sötnos :) Hoppas vi kan ses någon gång! Somnade tidigt igår och har sovit som en stock! Ha det gott! Kramar

    SvaraRadera