Powered By Blogger

onsdag 26 oktober 2011

Dagens moppestass och påminnelse

Ska ta en tur till hälsokosten och införskaffa lite antiförkylningsboost! Verkar behövas på den här modellen!

Dagens moppestass innebär invigning av Up side down hooded jacket och lite andra ullattiraljer :)


Idag åker integralhjälmen på! Gillar inte den, känner mig instängd :/ Men det är för kallt att köra med öppen hjälm nu.


Men den är himla bra! Foggar inte igen och så är den insmord med rainoff :)
Den passar inte riktigt ihop med min retrovespa om man ska vara lite petig :/

Och här har vi lite paket som ska iväg till sina ny hem :)


Och så vill jag påminna er igen om att det finns många fina Mollysar kvar till salu! Klicka på bilden till höger så kommer ni dit!

Till salu del 2 kommer om ett tag!

Ha det gott allihop!

Kramar!

3 kommentarer:

  1. Fin du är i moppestassen! Kör försiktigt och hoppas du hittar dunderhonung på hälsokosten. :-) lite kan-yang kanske?

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Säg till om du hittar nåt bra! Kör försiktigt snygging - dina moppestassar går inte av för hackor

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lingon - Tack :) Och Tack för tipsen! Älskar honung så dunderhonung låter som något för mig :) Har inte kommit iväg än :-0 Lämnade paketen och gick hem igen :)) Men snart.... Kram

    Tigern - Ska jag göra! Nu har det börjat regna så jag får förstöra moppestassen med överdragsbyxor :)) Kram

    SvaraRadera