Powered By Blogger

fredag 1 april 2011

Dagens och lite kattpics

Idag har varit en seg dag men också en bra dag. Har varit på ett möte jag ruvat mig för ett tag vilket jag inte hade behövt göra för det gick jättebra!
Dagen idag blev vackra spinnersilk tillsammans med  sköna strechiga  jeans från Ra-re.
och primebootsen.
Gillar att använda klänningarna som tunikor ibland.



Grizzly har piggat på sig och är vild och glad :) Försökte fånga en bild där han stack ut tungan! Han brukar gå omkring med sin lilla tunga som sticker ut. Tyvärr drog han in tungan precis när jag knäppte bilden så han ser bara vild ut.

Loui är en riktig linslus och har varit sedan han var liten, här kommer han!


Till sist en bild som jag tog när jag var ute på balkongen och fixade. Grizzly tittar längtansfullt ut..
Har inte satt upp nätet än men så fort jag gjort det får de också komma ut och njuta :)


Kramar och hoppas ni får en fin helg!

8 kommentarer:

  1. Vilka underbara katter ni har! Fantastiska bilder :-) Blir alldeles kär i katter igen när jag ser de här. Och klänningen också!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja dom är så mysiga :) Klänningen/tunikan är en av mina absoluta favoriter! Kram

    SvaraRadera
  3. Fina kissar! Är svag för lite långhåriga katter:) Finfin dagens! Kram

    SvaraRadera
  4. Dom blir extra gosiga när de är lite lurviga :) Nackdelen nu på vårkanten är när de börjar fälla! Dammsugaren är en utväxt av min arm för tillfället. Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka små sötnosar!! Sista bilden är underbar..
    Snygg den där klänningen!
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja dom är supermysiga :) Kram

    SvaraRadera
  7. Fiiina kissar! Alla katter har sin personlighet.
    Mina 4 är helt olika.
    Kul att få se dem

    SvaraRadera
  8. Dom är verkligen helt olika personligheter :) Kul att du har fyra! Har du bilder på dem i din blogg? Jag får gå in och kika :) Kram

    SvaraRadera