Powered By Blogger

fredag 29 april 2011

Reafynd

Jag passade på att göra några fynd på Nantuckets rea. Tre toppar närmare bestämt. Två från Hunkydory och ett från Deeday.  Jag tycker det är fint att kombinera Odd Molly med lite mer neutrala kläder ibland, beroende på humör :) Dessa kommer bli användbara i sommar och det gjorde inte ont att det var 30% rea!




Fint hålbroderi..

Zombiblicken igen...



Här provar jag hunkydory topparna med shivers blouse men det blev kanske lite väl ton i ton...
Deeday toppen har fina detaljer som små träknappar upptill och en liten berlock som hänger längst ner :)
Känner mig nöjd med dessa kap!

Hoppas ni får en fin kväll!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Snygga toppar som kommer att passa till mycket.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp! Framförallt de från Hunkydory, så mjuka, tunna och sköna :) Kram

    SvaraRadera
  3. Fina fynd! Kommer att bli väldigt användbara och bra plagg gissar jag på. :-)
    Visst kan man få till kamerazomieblicken. Jag tycker att de bilderna är rätt roliga även om jag ofta ser tokig ut.
    kramar och jag önskar dig bästa helgen!
    L

    SvaraRadera
  4. Så söta fynd, den första är jag lite begeistrad i nu :) Jag vill åxå hitta lite nytt godis..ska kolla in på nätshopparna å se vad jag kan finna:)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Lingon - Tycker också de bilderna är roliga, en annan sida av mig eller kanske ser jag så ut haha :P Bästa helgen till dig också! Kramar

    Too di loo - Visst är de första helt underbara! Så tunna och sköna :) Kramar

    SvaraRadera
  6. Såna superfina. Skulle lätt vilja ha allihopa! Den rean på 30% är väl slut nu, eller vad tror du??
    Första-maj-kram

    SvaraRadera
  7. Jag vet inte. Gjorde beställningen förra veckan efter att jag sett på en blogg att det var rea där. Kommer inte ihåg vilken det var, håller ju på att surfa runt :) Första maj kram tillbaka!

    SvaraRadera