Powered By Blogger

måndag 4 april 2011

Ditt o datt o dagens

Morgonen började med att jag försov mig!!? Första gången i mitt vuxna liv tror jag och allt är min Iphones fel :( Är inte riktigt van vid den än och lyckades stänga av den istället för att trycka på snooze, blev en lång snooze, närmare bestämt två timmar! Så lagom till att jag skulle vara hos veterinären, Grizzly ska bli av med kulorna idag, fick jag ringa och säga som det var - Jag har försovit mig -  yrvaken som jag var kom jag inte ens på någon bra lögn :/ I vilket fall som helst gick det bra att komma en timma senare, puh!
Resten av förmiddagen har gått åt till rota fram dotterns alla kartonger i källaren. Hon kom hem i lördags och flyttar imorgon för att formodlingen flytta till London i sommar. Jag har närt en globetrotter vid min barm!
Ikväll ska vi gå ut och äta och då blir det väl en annan outfit får se om den hinner fastna på bild.

Dagen just nu är sweather någonting 19:th? i chalk och new jersey dress i grey


Ha en bra dag!
Kram!




 

6 kommentarer:

  1. Visst blir man vimmelkantig när man kommer upp för sent. Det är definitivt iphonens fel. :-)
    Fin outfit idag.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. ja hela dagen blir lite virrig! Visst är det skönt att ha något att skylla på ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja men så irriterande!! Dumma Iphone..fniss. Sådant händer oss alla nån gång!
    Hoppas solen skiner på dig idag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja dumma Iphone :)) Det var mulet i morse men nu har solen äntligen tittat fram :) Kram

    SvaraRadera
  5. Så irriterande! Det händer mig ungefär 1 gång om året - och jag kan inte skylla på Iphone... ;-)
    Tröjan heter förresten 9th sweater

    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Kan ju säga att jag kände mig lite dum när jag kom till veterinären :P Så vad det den hette ja, tack! Kram

    SvaraRadera