Powered By Blogger

lördag 16 april 2011

Lace patchwork - Stanna eller åka ?

Nu har jag fått ett lite smäckert I-landsproblem på halsen!  I mitt sista paket från Deep fling låg det två klänningar i stället för en. Har pratat med Df och det är inga problem med att skicka tillbaka den. 
Vad är då problemet? 
Jo, under tiden denna vackra klänning legat fint paketerat i min garderob har jag blivit mer och mer nyfiken och sugen på denna skapelse, hmmmm..

Ett annan problem är att jag fått någon konstig flärp i hjärnan som gör att jag inte kan avgöra om jag passar i den överhuvud taget så jag behöver er hjälp!

Om det är någon som läser detta och tittar på bilderna skulle jag uppskatta er hjälp! Kom med era synpunkter för jag provade den ordentligt idag. Med  primeboots och svarta leggings och med sandaler och leggings.

Ni får gärna vara råärliga, det uppskattas!!

Här kommer den!!!






Ständigt dessa frestelser!!

Hoppas ni får  en bra lördag!!

Kram

9 kommentarer:

  1. jag tycker den ser jättefin ut på dig! Ha en bra lördag, Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Klänningen bestämde åt mig ;) Underklänningen vägrar nämligen att lämna min kropp, såå underbart skön o snygg :)) Så det är bara och vänja sig vid spetsdelen också!
    Ha en bra lördag du med! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den klär dig jättefint och sitter som en smäck så jag tycker det är en keeper helt klart!! :-D
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Behålla! Du är skitsnygg i den.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack! Ibland är det skönt med lite smakråd :) Kram

    SvaraRadera
  6. En klar keeper! Sitter som en smäck på dig dessutom! Kram

    SvaraRadera
  7. Tackar! Ojoj den här klänningen hade jag inte räknat med! men ibland blir det inte som man tänkt sig :) Kram

    SvaraRadera
  8. Haha! Ja så det kan gå? Underklänningen är såååå läcker. Jag bara mmmmmmm för att beskriva det enkelt. Överdelen kan man ha uppknäppt fram som rock och knyta en rosett i ryggen. Fint det också..
    kramar!!!
    L

    SvaraRadera
  9. Ja det är inte klokt hur det kan gå hihih! Underklänningen var på hela dagen i går, tog Wilman över när jag gick ut :) Uppknäppt och knyta i ryggen låter fint, ska jag testa! Kramar!

    SvaraRadera