Powered By Blogger

torsdag 21 april 2011

Misslyckad innätning

Som jag har laddat för att få balkongen nätad så även katterna kan vara där ute. Eftersom balkongerna och fasaderna ska renoveras kan jag inte bygga fast något mer stabilt än så jag körde på Netty kattnät som ska fästas med snören och små "krokar". Fästas var det ja..... min balkong består till största delen av betong och plåt så det blev en så kallad nödlösning :/ En halv dag senare ser det ut som familjen Taikon har flyttat in!!

Speciellt katt säkert blev det inte heller! Ja ja... det skyddar åtminstone mot de värsta impulshoppen i alla fall och katterna blev nöjda :)



Passar på att visa mitt prunkande blomsterbord :D



 Ha det så bra!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Men herregud har du tomater på G redan! Bor du på Rivieran;) Kissarna ser rätt nöjda ut:) Kram

    SvaraRadera
  2. Haha nä... gamla goa Masthugget bara :) Tomaterna och chillin är äkta fusk! Det är riktiga men dom sålde sådana plantor på hemköp så jag slog till :))Dom smakar gott!
    Kram

    SvaraRadera