Powered By Blogger

onsdag 20 april 2011

Kronjuvelen har landat

Ja, den kom för ett tag sedan, Patchworh embellished dress :) Nu har den bott in sig lite här hemma och jag har tittat till den ibland, känt på den, provat för att se om den passade, det gjorde den, hängt tillbaka den och inväntat rätt tllfalle för att prova den ordentligt. 
Igår infann sig den rätta känslan :)

Först tänkte jag att jag måste ha tjusiga skor med klack för att matcha klänningen och fick lite problem för jag fixar inte det där med klack längre. Hittar jag någon gång ett par skor som har klack, är snygga och bekväma, då slår jag till!

Fram till dess gör jag min egen grej, flip-flop och boots :)

Dessutom tog jag tillfället i akt och provade mina fina glimrande Pointell leggings i guld, silver och vinrött till.

Jag prövade att vika upp spetsen längst ner på några av bilderna. Har inte bestämt mig för om jag ska ta bort den eller inte.

Vad tycker ni?









Finast är säkert med ett par solkyssta ben till men där är jag inte än....
och skojakten fortsätter! Kanske hittar jag några fina i Grekland :)

 Har i alla fall hittat superfina flip-flop hos Tintin Style och ska hämta dom idag!
Ha det så bra!

Kramar!

9 kommentarer:

  1. Oj så tjusig du är! Fint med alla leggings, Kram

    SvaraRadera
  2. så sött med flip-flopsen till klänningen:)
    ~Kul att klä ned en annars så festlig klänning:)
    kram ..:)

    SvaraRadera
  3. Oddandme - är väldigt förtjust i leggingsen :) Kram

    Too di loo - Får försöka hitta lite snyggare flip-flops ;)

    SvaraRadera
  4. Å vad snyggt. Tycker det blev fint med flip-flops till
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack! Ett par guldiga flip-flops kanske inte hade varit så dumt :) Kram

    SvaraRadera
  6. Fiiiint! Klänningen är finare utan den nedre spetsen tycker jag....Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag tror jag tar bort den, klänningen blir lite för lång för mig annars. Kram

    SvaraRadera
  8. Sååååå snygg på dig att man dånar!
    Jag tycker absolut att den är mycket finare utan den nedre spetskanten. Tycker den blir lite för lång med den kvar, det var det som störde mig när jag provade den.
    Finklänningar till flipflops eller boots är definitivt min grej också. Coolt, enligt denna tant. :o)
    Ha en bra dag! Kramar!

    SvaraRadera
  9. Tack! ska nog korta av den ska bara klura ut hur. Kanske man helt enkelt bara kan klippa bort den? Man måste ju känna sig bekväm i det man bär! Jag skulle bara se töntig ut om jag styltade omkring med höglackat. Får se om jag hittar några lagom höga och snygga någon gång! Kram

    SvaraRadera