Powered By Blogger

torsdag 14 april 2011

Strålande solsken och dagens

Idag tog jag och dottern en promenad in till stan och tog en fika i solskenet! När jag slöt ögonen och hörde sorlet av olika språk omkring mig kändes det som jag var i Rom :) Fick en sån flashback! Häftigt!!


Dagens idag blev underbara Crochet frill dress, RAF i vintage lilac, Tant Raffa sjalen från Ester Eleonora och Molly jeansen. Skinnjackan åkte på sedan också...




Härligt när solen tittar fram :) Livet känns mycket lättare då!

Kramar allihop!!

8 kommentarer:

  1. Härlig känsla.mysigt med vårväder o flanera runt i stan! Kan sakna det ibland får erkännas. Du är så snygg i din Crochet frill dress!! Den är verkligen både snygg o mysig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det livar verkligen upp :) Hoppas din hund mår bättre nu. Vilken hemsk upplevelse! Min katt blev attakerad av en lösspringande jakthund (i ett villaområde ) när hon fortfarande var kattunge, vi var ute i trädgården..Fy jag glömmer aldrig det! Hon klarade sig men hamnade i chock. (jag med) Kram

    SvaraRadera
  3. Klänningen är fantastisk:) Härligt att kunna sitta ute och fika! Kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt när man nu kan sitta ute och fika. Me like! :)
    Snygg dagens!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tackar! Jag är väldigt glad över den :) Det var så underbart att känna hur solen brände i ansikte, det var ett tag sedan. Kramar på er

    SvaraRadera
  6. Så härligt!! Sitta ute och fika är helt enkelt underbart :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej ! :-)
    Här hittade jag en sida som jag nog har missat. Massor med fina bilder & inspiration.
    Jag återkommer gärna igen :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  8. Tigern - Jättemysigt! Kram

    Åsa -Vad kul! Välkommen tillbaka :) Kram

    SvaraRadera