Powered By Blogger

söndag 10 april 2011

En underbaring har landat

Idag blev det invigning av underbara patchwork wrap i LILA :D Den är sagolik och jag är så glad att jag köpte den av Finfina Josanne :). Wrapen fick sällskap av RAF i vintage lilac och Billie Jeans. På fötterna har jag fina nätta kängor som jag köpt hos Nilson shoes. För mig är det MED klack medan dotterns kompis tyckte att det var snyggt med LITEN klack ! Allt är relativt....




Mina bilder gör absolut inte wrapen rättvisa för den är ett litet mästerverk i minsta detalj :)
Knytet kan jag nog få till bättre men det funkar.
Hoppas ni får en skön söndag!
Kram!

8 kommentarer:

  1. Den var superfin på dig!! Bra köp!! Jag är glad att den finns i min Mollyrob :-)

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hittade precis din blogg och såg att vi nästan heter likadant : ) Den är verkligen jättefin och visst är det kul att göra affärer med om-bloggare? Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. MollyB - Förstår att du är glad! En dröm för oss lilalovers:) Kram

    OddandMe - Haha.. ja jag drog till med ett namn i farten som jag tyckte passade bra :) Såg sedan att det fanns fler snarlika, kanske skulle gjort en koll innan :P Men jag är lite impulsiv ibland :) Jättekul att köpa och sälja men andra Molly entusiaster, det är ett härligt gäng som jag är glad att jag har upptäckt! Ha det gott du med! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till fina wrappen! Den är ju gorgeous....och du med!

    kramar

    SvaraRadera
  5. Lingon - Tack så mycket! Jag är supernöjd I´m in love :)) Kramar

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Den lila är min favorit-färg på den wrapen:) Kram

    SvaraRadera
  7. Den ser verkligen ursnygg ut!! Mina favoritjeans har du på dig ser jag..
    Kram

    SvaraRadera
  8. Linda- samma här :) Kram

    Anneli- Ännu snyggare irl! De jeansen är ett av mina favoritköp denna vår! Så sköna o snygga :) Kram

    SvaraRadera