Powered By Blogger

torsdag 21 april 2011

Seg dator och dagens

Hade egentligen tänkt att gör ett Till Salu inlägg men bilderna jag tagit med min kamera vägrar att laddas ner. Försöker med en dagens istället tagna med mobilen får se om det går bättre.

Gör ett ett nytt försök med Till salu inlägget lite senare.

Dagens idag:
Hockup tunic s/s tunic, RAF dark berry och svarta jeans.

och jag är inte förbannad, försökte bara mig på att titta i spegeln istället för i kameran :)



Jaha mobilbilderna gick visst bra! Får väl ta bilder på kläderna med mobilen då.
Kan avslöja att jag bla säljer Hockup tunic, den andra varianten med små holkärmar och dragsko nedtill på sidorna, samma färgställning och Elouise cardigan i powder om någon är intresserad.

Ha det gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Nu vet jag inte vilken storlek du säljer, men är det stl 1, är jag jätteintresserad i Hook up med holkärmar. Min mail är hilde.ostebrod@telia.com
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker inte du ser arg ut..mest koncentrerad! Den sidentunikan du har på dig ser verkligen bekväm o skön ut!! Varför har jag inte skaffat mig den modellen undrar jag..det har jag ju tyckt från allra första början. Ibland förstår jag inte själv hur jag tänker..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde - jag mejlar dig! Kram

    Anneli - samma här det var helt nyligen jag kom på att det var denna jag ville ha! Förstår inte heller mitt tänk ibland :) Kram

    SvaraRadera