Powered By Blogger

lördag 30 april 2011

Dagens middagsstass

Något Party vad det inte på G idag men skulle det dyka upp något någon annan dag har jag stassen redo :)  Istället gick jag och kompisen ut och åt  GOD Thai mat på Restaurang Noon. Riktigt god mat och öl. Hit går Thailändare själva och äter vilket brukar vara ett bra betyg.  Mysigt var det också men eftersom jag glömt mobilen hemma blev det inga bilder.

En kvällens blev det i alla fall:
Gjorde ett fynd för ett tag sedan för mig, tyvärr vet jag inte var den heter men jag tror det är Annie Oakley någonting. Jag kallar den franslampan och jag kan säga att jag fastnat lite överallt med den redan....Men fin är den.

Idag ihop med shivers blouse, sjal köpt från Minzo, minns inte märket,  årets jeansjacka med fjärilen, gamla sköna caprijeans från Nolita och sandaler från Replay.



Fin men skör..
 Här är lampskärmsfransarna..
    
Blev lite kyligare framåt kvällen..

Det var underbar vår sommar kväll! folk var ute och satt på servering, flanerade och njöt :) Efter vi ätit och strosat omkring lite tog vi en kaffe och en lyxmuffins på Condeco med extra allt (maräng, krämig choklad och någon sylt). Vi satt där en stund och njöt innan vi promenerade hem igen.
Hoppas ni har en bra kväll!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt härlig kväll!
    kram

    SvaraRadera
  2. Det var jättemysigt! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för UGG-infon :) Ha det gott - här är svinkallt i dag me :(
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Frösötös- igår kväll var det jätteskönt ute :) ska bli sämre i dag men än så länge skiner solen! Har inte varit ute och känt än. Lycka till med Uggsen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låter som en kanonkväll och linnet är superslurpigt på dig!
    Tack för mailet, skulle svara nu men kommer inte in där jsut nu... :o( Det blir en Odd me-copycat... :o)
    Hoppas du har en fin söndag! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Kul! Blir bara smickrad :) Har kopierat dig med både med väska och shivers blouse :) Hoppas du får en fin söndag med! Här är det någon slags rockkonsert nedanför, lite häftigt :D Ajlajk stan!!
    Kramar!

    SvaraRadera