Powered By Blogger

måndag 18 april 2011

Morgonens lager på lager

En ruskigt nyvaken jag ska iväg på ett möte och knäppte lite bilder när jag tog på mig dagens moppemundering. Ska köra ganska långt och då blir det fortfarande kallt när man åker. Tänkte skippa ullstrumprna idag i alla fall men några Mollysar blir det ändå :)




Började lite somrigt med de ljusa RA-RE jeansen och älsklingstunikan från Gossip.
   Därefer på med Odd mollys tunna svarta virkade strumpor och goa Long lovely knit.
Sedan på med skinnjackan och min nya älsklings sjal, Cancun som jag köpt från fina Katinka

Här kommer en bild från gårdagens åkstass som som är same but different.


Fick göra en ordentlig knut så den inte skulle åka av.

Ha det så gott alla fina därute!
Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar