Powered By Blogger

lördag 30 april 2011

Patchwork dress klippt och skuren för mig o lite skor

Japp nu har jag kapat av den nedersta spetsen! Blev mycket bättre på mig :) Dessutom har jag hittat de perfekta snyggskorna efter mina kritetier : Snygga med kilklack (dessa lite guldskimrande) OCH bekväma. Dadaa!! UGG säger jag bara.. så tänkte jag också när jag så dem, Ugg! Då måste de vara bekväma eller? De var dom :) Mjukaste mocka och stabila att gå med, åtminstone inne ;) Har i och för sig inhandlat ett par hängslen också ifall jag skulle få höjdskräck eller nåt.. guldiga flip-flop från Ilse Jacobsen :)

Nu är det bara att hitta ett party någonstans :D
 Hittar jag inget bär det ju iväg i Grekland snart! Ahhh längtar!






Här ser man lite hur de skimrar..



Lite smycken och mindre sovrufs är saken biff :)

Nu ska jag ut och njuta av solen och ikväll ska jag äta ute, gôtt!

Ha det så bra därute!
  Kramar


13 kommentarer:

  1. Tjusigt! Trevlig Valborgn, kram!

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggare i kapad variant!!! Sak kapa min också (japp, fick den nu i veckan, håller på den lite först innan jag flashar den i bloggen ;o)). Hur gjorde du? Klippte strax under där den understa volangen börjar så att säga och sydde en fåll liksom, om du fattar vad jag menar? För så funderar jag, som är sykunnig a la noll, att göra.
    Älskar dina flip flops, det blir nog att jag gör en härmapa på dem... ;o)
    Ha en fin dag! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin du är!! Mycket snyggare med lite kortare klänning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. oddandme - Tack och tack detsamma! Kram

    Josanne - Svarade på med Iphonen, vet inte vart det tog vägen :) säger det igen, Jag klippte av spetsen precis där fodret slutade, klippte i de små trådarna. Ser helt ok ut. Tror att det håller.. Du får gärna härma mig :) Köpte dem på Brandos. Fina vi kommer att bli i Grekland :)) Kram

    Hilde - Tack! Den blev lite för lång för mig med den nedre spetsen, känn bättre så här :) Kram

    SvaraRadera
  5. Håller med dom andra, mycket finare med bara en spets! Kram

    SvaraRadera
  6. Vrålsnyggt! Så händig du är. Och vilka snygga skor som passar så bra till! :-)

    Kramar och trevlig valborg, hoppas du hittade en fest!

    SvaraRadera
  7. Vad megaläckert det ser ut! Var är partyt?
    Du ser fantastiskt bra ut i den. :-)

    kramar och trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Linda - Tack! Tycker också det blev bättre :) Kramar

    Tigern - Tackar! Händig vet jag inte snarare uppfinningsrik :) Denna lilla operaton krävde bara en sax, lite försiktighet och ev viss koll på vad slutresultatet skulle bli. Hittade ingen fest så klänningen får vänta men jag hittade en kompis som jag åt en god middag med :) Ha en trevlig valborg du med. Kramar

    SvaraRadera
  9. Lingon - Ja vad är partyt? Nä, jag sparade partyblåsan lite till och gick och åt GOD Thaimat med en kopmpis på en bra och mysig Tahirestaurang: Noon. Tänkte ta bilder men glömt mobilen :-o Vilket var synd för i en närliggande park växte en sådan Magnolia med torra "döda" grenar som det växer dessa utomjordiskt vackra blommorna på. Får fota det en annan dag. Kramar

    SvaraRadera
  10. Klockrent å supersnyggt :)Var hittade du UGGsen?????
    Kram

    SvaraRadera
  11. Frösötös- Tack :) Hittade Uggsen hos Brandos. Snabbt levererat! Kram

    SvaraRadera
  12. OJOJOJ! VAD SNYGGT!! Supersnygg förändring! Nu blev jag allt sugen på den.....Aaargh. jag har också UGG med kilklack som är supersnygga, ganska lika de du köpt!
    Hoppas du haft en skön Valborg!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  13. Odd Molly-holic - Tackar! Jag blev väldigt nöjd :) Ibland Måste man våga, det vet jag att du gör ;) UGGsen var en positiv nyhet för mig! Visste inte att dom gjorde sandaler också :)) Hoppas din Valborg varit fin också! Kram

    SvaraRadera