Powered By Blogger

måndag 4 april 2011

..och en kvällens...

Nu har jag varit hos kompisens mysiga kvarterskrog och ätit med barnen, mysigt :) Invigde min hookup tunic och sundance cardigan. Kan så här efteråt se att koftan inte funkar så bra färgmässigt eller är det kanske de svarta jeansen, hmm vilket I-landsproblem..Tunikan är himla fin och jag
kände mig fin och det är ju huvudsaken, eller hur :)


Kan tilläggas att jag hade min svarta skinnjack över men jag vet inte om det gör saken bättre ;)
Ha en go kväll!
Kram!

5 kommentarer:

  1. Att man känner sig fin är hela grejen nästan. :-)
    och du är fin!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack! och jag håller med om att känslan är det viktigaste. Blev bara så förvånad att de inte såg så fint ut när jag tittade på bilden senare men alltid lär man sig nåt :) Kram o Godnatt!

    SvaraRadera
  3. Sundance cardigan är så fin! Har klämt på den och den ser liiiiten ut. Tvivlar på att en 4:a går på min hydda:( Fin är du i alla fall! Kram

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin - så skulle bara fattas att du inte kände dig fin :-) Kan vara kameran som bråkar med färgerna också, mina kläder blir alltid lite gula...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Linda - Den sitter åt över bysten men dom satt dit en tryck knapp så den ska sitta snyggt, jag har en tvåa. Kram

    Tigern - Det kanske är dags att skylla på Iphonen igen :) sanningen är väl att min hall är så mörk och liten och det gillar ifs inte min Iphone ;) Kram

    SvaraRadera