Powered By Blogger

fredag 22 april 2011

Jag har hittat min drömjeansklänning!

Igår åkte jag till Frölunda Torg för att göra några ärenden. Väl där visade det sig att de hade öppnat en helt ny del, fullt med nya butiker! Och jag kunde ju inte låta bli att kika runt lite.... Plötsligt hänger den där...jeansklänningen med stort J...inne i Peakbutiken! In och prova och ut kom jag med klänning + en t-shirt som man fick på köpet!

Nu är det så att jag letat i flera år efter en jeansklänning och jag har provat massor! Allt från Odd Mollys till Haléns.
 En tunn skön jeansklänning känns som det ultimata sommarplagget som man kan använda till och med allt (nästan)!
Här provar jag den à naturell med grönbleka ben..





Om man lägger till solbränna och ett snyggt halsband blir det nog riktigt bra :)

Lägger till en bild med Odd Molly kofta, Desigualleggins och halsband också :))


Apropå solbranna lär det nog dröja för min del :( Efter snart två antibiotika kurer har har bihåle inflammationen gått in i ont och svullen hals och konstant rinnande näsa så fort jag går utanför dörren!
Vad är detta!!
Imorgon är det påskafton och den ska firas med syster och ungdomar. Det ska bli mysigt, ont i halsen eller ej!

Glad Påsk!
Kramar

10 kommentarer:

  1. Den var verkligen jättesnygg! Superanvändbart plagg i sommar - bra köp!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Den känns väldigt bra :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt du äntligen hittade vad du sökte! Den ser väldigt fin ut på dig!
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack! Ja äntligen :) Har precis varit och skickat iväg ditt paket :) Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin klänning! Och dom där grönblekta benen känner jag igen, har dom året om;) Kram

    SvaraRadera
  6. Kanonfin! Fattar att du föll för den! Och din kombo på sista bilden är en riktig höjdare, me like a lot! Kram fina du!

    SvaraRadera
  7. Jättefin!
    Ha en fin helg vännen, kramar!

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket allihop! Benen får man väl dras med ett tag till. Tur att det finns tights. Kramar fina ni och Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Klänningen är jättefin på dig, så att du föll för den är inte konstigt alls. Den kan kombineras med mycket. Bra köp!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Tack! Det tror jag också! Det är så mycket vidd i kjolen att jag får lust att snurra i den :)) Kram

    SvaraRadera