Powered By Blogger

söndag 3 april 2011

Sunkdag och en tungbild

Idag gick jag inte upp förrän vid 11-tiden sedan åt jag låång frukost med lilla familjen där även sonen flickvän nu ingår :) Det är väldigt sällsynt att vi äter frukost ihop så det var riktigt Mysigt :) Därefter drog jag i gång ett städrace, fortfarande i pyjamas så någon dagens är inte aktuell just nu i alla fall!

Däremot har sonen lyckats fånga Grizzly med tungan ute :) Konstigt egentligen att det har varit så svårt att få till en sådan bild eftersom han brukar se ut så!


Nu ska jag smaska i mig ett bakelse!
Kram!


6 kommentarer:

  1. Söta misse! Vilka stora ögon han har..:-)

    kramar och trevlig söndagkväll!

    SvaraRadera
  2. Ja han ser ständigt förvånad ut :)Kram o trevlig kväll på dig också! Fick tag i en dark berry wrap förresten:D

    SvaraRadera
  3. Vad söt han är lipande kissen:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Han kommer långt med den charmen :) med mig åtminstone :)) Kram

    SvaraRadera
  5. Sådär gjorde min gamla hankatt Alex också. (han är tyvärr hädangången)
    Även han en urcharmig kille som tog de flesta med storm.

    SvaraRadera
  6. Det ser så mysigt ut, tydligen gjorde hans farfar så också :) Tråkigt med Alex..Kram

    SvaraRadera