Powered By Blogger

torsdag 21 april 2011

Till Salu

Jag håller på med en liten garderobsrensning Och kommer lägga ut lite på Tradera under påsken. Lägger ut några godbitar här först :)

Elouise cardigan, stl 2, powder.
Använd en gång. 1600:-



Näst ut är Odd Mollys fina Billie jean jeans stl. 2 De är ganska rymliga i storleken, för stora till mig, har köpt stl 1 och jag älskar dem! Dessa är använda och tvättade en gång. 800:-
SÅLDA



Ett sött linne som jag glömt vad det heter. Använt en gång. Stl 2. 400:-
SÅLT!


Shivers strap dress i powder stl 2 och i military stl 3. Köpte den i stl 2 först och den var för liten, då köpte jag stl 3 av fina Solid på tradera som var för stor :/ Båda är endast provade.
1000:- st




Jag har fler plagg men min dator har fått någon knäpp och är superseg när jag ska ladda ner bilder så det får vänta.
Bla är det ett par t-shirts med tryck på ryggen,Vee, knallrosa och military, Rock- a- fellow slip i vintage powder och en Mulholland cardigan i vintage powder alla i nyskick. T-shirtsen har vintage stuk och ser slitna ut. Stl 2 på alla.

Det var allt för nu!
Hoppas ni får en skön kväll!
Kram

9 kommentarer:

  1. Jeansen vill jag gärna ha!! Köper dom om ingen annan hinner före, tack tack!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. virrpannan glömde ju;

    annelie.feldreich@telia.com

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Dom är dina :) mejla marieskoog65@gmail.com. Kram

    SvaraRadera
  4. Haha vi måste ha skrivit samtidigt :) jag mejlar dig!

    SvaraRadera
  5. Hurra, vad glad jag blir!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken stl är det på rock a fellow i vintage powder? Du har min mail i fall den är stl 2:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag är intresserad av det söta linnet för 400kr om det finns kvar:-)
    Kram och Glad Påsk!
    Kicki@datapost.se

    SvaraRadera
  8. Hilde- jag har mejlat dig. Kram

    Kicki - det är kvar! Jag mejlar dig. Kram

    SvaraRadera