Powered By Blogger

söndag 24 april 2011

Sommarklädd blekfis

Nu har jag rotat fram lite sommarkläder ur sommar kartongen. Förutom att jag återupptäckt kläder jag glömt jag hade har jag även upptäckt att jag gått upp några kilo sedan sist! Det syns inte på bilderna och ni här i Blogglandet vet ju inte hur jag sett ut innan men det känns både här och där kan jag säga....

Nu ska här promeneras och fikas i Slottskogen i alla fall!
 Dagens outfit består av linne från Saint Tropez shorts från Ra-Re och underbara lilla lila chrocet frill från Odd Molly.



Får blända omgivningen lite med mina bleka ben :) men någongång måste man ju börja och det blir idag för min del.
Hoppas ni därute får en bra dag!
Själv ska jag packa väskan med näsdukar och njuta så gott det går.
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Riktigt läckert linne:) Ha en fin dag ute! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har haft en underbar dag i Slottsskogen :)
    Hoppas du haft det bra också! Kram

    SvaraRadera