Powered By Blogger

måndag 11 april 2011

En dipdye dag

Ibland kan det vara en fördel att att vara lite krasslig och uttråkad. Som nu när jag gått och harvat med världens ( känns det som ) mest evighetslånga bihåleinflammation. Nä! det måste hända något! Måste ha något kul att se fram emot.... En kul grej har jag redan planerat, jag ska åka till Island med sonen i slutet av juli, hans studentpresent från mig :) Det ska bli jättespännade verkligen men det är är ju långt till dess känner utråkade, halvsjuka, frustrerade jag !!


Dottern som nyss kommit hem från en långresa är lika frustrerad hon så vi bestämde helt enkelt - vi åker till Grekland!  Nu är resan bokad och betald och hon och jag åker till Skiathos i början av juni :)

Tjohoo!!! Man lever bara en gång!

Hit ska vi :)


Så..... nu känns det genast mycket bättre :D.. och det måste ju firas med en lila dagens :)


Odd Mollys Dipdye cardigan, tunika från Rabens salooner och mjuka sköna tights från Twilfit, en favoritkombo just nu :)



Ha det gott allihop!

KRAM!

4 kommentarer:

  1. Sambon har också nån sorts evigvarande bihåleinflammation och nu tror jag minsann den har hoppat över till mig :-( Men så roligt med Island och Grekland - då har du verkligen nåt att se fram emot!

    Jättefin cardigan - igen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är segt när det aldrig går över. Hoppas ni kryar på er! Ja det verkar ju bli en kanonsommar :) Skönt att åka till ett varmt ställe i början på sommaren så man får en liten solkick :) Kram

    SvaraRadera
  3. Både Island och Grekland! Vilken lyx:) Island är ett sånt där drömres-mål för mig! Kram

    SvaraRadera
  4. Islandsresan är en dröm för mig med och speciellt kul och intressant eftersom sonen pratar flytande Islänska och för honom blir det jättespännade att få prata med islänningar på Island. Jag tycker det är häftigt att bara vara och åka runt och kolla lite :)
    Dottern passar katterna när vi är på Island och sonen tar hand om dem när vi åker till Grekland det är så vi får göra nu när vi bara är tre. Men pengarna till sonens studentresa har varit öronmärkta och min dotter betalar sin egen resa denna gång :) Men visst är det lyx på fler sätt än de ekonomiska, lyxen ATT unna sig något man mår bra av. Oj det blev ett långt inägg! Kram o godnatt! Kramar

    SvaraRadera