Powered By Blogger

tisdag 12 april 2011

Studentplanering och dagen haskläder

Snart tar min son studenten! Wroooom vad tiden gick fort!! Har gått igenom alla mina fotografier för att hitta ett som ska vara på skylten och Oj! Vilken resa det är att titta på gamla fotografier.....Både roligt och jobbigt....

Hittade ett till slut som jag inte kan visa, för min son vill inte vara med på bloggen och det respekteras givetvis.

Här kommer en liten tecknad studentkille i stället :)



Dagens idag blev Ka-ching allover i powder. En färg jag inte brukar använda för jag försvinner i den färgen men det skiter jag i rent ut sagt i idag för jag gillar färgen!


Och tadaa!! en ny spegel :D Och inte blev det bättre för det :/ Då är det nog så att det är mina fotografkunskaper som det är fel på...Nåja övning ger färdighet har jag hört!

Ha en bra kväll!
Kram!

4 kommentarer:

  1. Nu när jag Äntligen skulle gå in och maila dig, lite ditt och datt i största allmänhet sådär, så kommer jag fan inte in i min mail... :o( Jaja, det kommer en dag imorgon också.
    Jag tycket att din dagens ser übermysig ut! Och det är det viktigaste för det mesta för en tant som mig... :o)
    Hoppas du mår lite bättre nu! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jo, mysfaktorn blir större för varje år som går ;) Jobbigt när det krånglar med datorn, sånt gör mig superstressad av någon anledning..Hoppas du får en bra kväll! Jag börjar pigga på mig :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ka-chingen är ju en sköning och tänk jag har samma powderproblem som du. Tycker att jag försvinner i färger eller ser naken ut..lite för mycket nude iallafall. Men som färg tycker jag jättemycket om den så jag övar lite då och då..
    kramar och må så gott i kväll!
    L

    SvaraRadera
  4. Ja den färgen är värd att öva för :) Må så gott du också! Kramar

    SvaraRadera