Powered By Blogger

tisdag 5 april 2011

Nu har jag gjort det igen!!

Shoppat loss!
Hade lite tid att slå ihjäl och gick in på Tatch och vad hängde där om inte silk sleevless! Tog apricot och military med mig in kom ut med military, den hade ju LILA broderier :) Dessutom försvann jag i apricot som jag tycker i det här sammanhanget är en otroligt vacker färg. Tog en snabb bild ihop men nya fina RA-RE "jeans" beiga med slitningar. ( livsfarligt att släppa ut mig!) Tyvärr katastrofbild, färgerna syns inte alls men här är den:


  och inte nog med det!
Idag kom mina underbara Crochet frills :D
Bildbevis kommer i morgon när ljuset är tillbaka.
Godnatt och sov gott!
Kram!



10 kommentarer:

  1. Så himla sött blev detta på dej:)
    Toksköna är de åxå=)
    Kram kram rara du=)

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Du e gullig :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Den är ju för fin! Undrar om jag skulle ha en i military.....Kram!

    SvaraRadera
  4. Just denna klänningen provade jag idag på lunchen,... köpte den inte... men ångrade mig ikväll och klickade hem en från Folk!! Jag hade tänkt att köpa denna i den klänningen i den röda eller gråa varianten men jag blev kär i den i military idag!! Sååååå fin!! Och som du säger - den har lila broderier!!!
    Den var superfin på dig och det kan nog bli snyggt med crochet frill till oxå... Prova!!

    Kram.

    SvaraRadera
  5. Ha ha - fler som faller för den där, den är jättefin :-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Lätt att falla för den. Jag skulle önska mig en i military men jag får hålla igen mollydollarna nu. :-)

    grattis till ett bra köp!
    kram

    SvaraRadera
  7. Helt klart rätt färg till dig tycker jag! Military och den röda är de finaste tycker jag, efter bilder för jag har tyvärr inte fått chansen att prova den själv.
    Hoppas du får en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  8. Tack alla! Det verkar som jag har valt rätt färg :)
    Ska bli spännande att prova crochet frill till, blir nog fint till de lila broderierna.
    Måste försöka hålla hårt i mina mollydollar också:P Väntar hem en läckerbit till sen får det vara bra för ett tag! Kramar

    SvaraRadera
  9. Å den är så fin! Velar mellan military o apricot vill helst ha både men det får jag inte ;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Det är som en blomsteräng! Man vill ta en av varje :) Jättesvårt ibland.. Kram

    SvaraRadera