Powered By Blogger

tisdag 5 april 2011

Grå dagens!

Idag blev det flera nyanser av grått! Ska ha det under moppestassen så det fick inte vara för bylsigt eller varmt. Wunder ( under? Är pinsamt dålig på att komma i håg vad de heter ) dress, först med den tunna fina pärlgrå ullkoftan som jag givervis glömt vad den heter :-S sedan med Canna cardigan och Canna blev det!
Jag är en dubbelnatur färgmässigt och vissa perioder sprakar jag av färg, andra är jag mer färglös. Det är bara att följa känslan :)



Ser nu att det blåser halv storm! Får hålla hårt i styret!!
Ha en bra dag!
Kram!

3 kommentarer:

  1. Har för mig att den översta heter Merino sweater. Jag har den jag med:) Hur är den underklänningen i storlek? Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhh visst är underklänningen bara för söt å skön=)
    Hade åxå den häromdagen till myskofta=)
    liky a lot:)

    kram kram=)

    SvaraRadera
  3. Underklänningen är ljuvlig :)tycker den är rymlig i storlek. Marino sweater var det ja, tack! Den är verkligen perfekt att ha under en go kofta :) Kramar!

    SvaraRadera