Powered By Blogger

fredag 15 april 2011

Dagens No Molly

Idag är det tvätt och städ dag! Kul ;) Då är det skönt att hasa omkring i mjuka kläder. Vanligtvis brukar det betyda velour för mig eftersom jag älskar det men nu har jag hittat ett par supermjuka  baggyjeans med sweatshirt material i midjan. Mjukt och skönt! Märket heter Please, har aldrig hört talas om det förut. Inte speciellt dyra heller, 1200:- :). Till har jag en älskling sedan flera år från Nolita, tunn o sval och ett par nyinköpta sandaler som jag tyckte var himla fräcka från For Dasia! Bra pris på dom med, 699:-.





Våren är här och det har jag firat med att måla tånaglarna!
Lila såklart :)

Hoppas ni får en bra dag idag!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Jättesnygga jeans - var kan man hitta såna? Hoppas det gick bra med städningen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hittade dom i en liten affär som heter Tara. De har en blandning av sjukt dyra saker ( bla jeansshorts för 7000!!!??? ) och kläder med mer
    "normala" priser. Kul att titta :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jeansen är ur-läckra! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack! De är ur-sköna oxå :) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har åxå ett par Please jeans ! Men mina har nog mer "häng". Underbart mjuka är dom iallfall :-) Hysteriskt snygga sandaler !

    SvaraRadera
  6. Supermjuka! Sandalerna med :)) Kram

    SvaraRadera