Powered By Blogger

onsdag 13 april 2011

Lite sommarinspiration

Efter gårdagen regn och morgonens gråhet börjar faktiskt solen spricka fram äntligen :) Varför inte testa en sommar kombo tänkte jag med silk sleeveless som bas och med Creams mjuka sköna leggings under. 

Testade med sundance cardigan ( blev inspirerad av fina Tooo di looo ) och med chrochet frill cardigan. På fötterna (som verkligen behöver en ordentlig omgång) flip flops och "romar"sandaler.





Silk sleeveless är så himla skön :)

Kommer bli super användbar till sommaren och även nu med lite varmare tillbehör!

Hoppas ni får en bra dag!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Så fint! Om jag ska så till på en silk sleeveless så lär det bli i just din färg, den är ju jättefin!
    Ha en bra dag!
    kram

    SvaraRadera
  2. så fin kombination ihop!!!
    Tröjan är här nu och jag är jättenöjd. Precis den färg jag tänkt mig ( hade ju inte sett den i verkligheten) Och efter lite krånglande förstod jag hur den skulle sitta på också och då var även passformen bra. Haha, den här borde OM skickat med bruksanvisning till !!!!! Tyvärr ligger jag hemma med feber på tredje dagen, så jag får vänta med att inviga den...
    KRAM och tack för en supersmidig affär!!!!

    SvaraRadera
  3. Lingon - jag tycker också att den är väldigt fin :) Finare och finare till o med :)) Kram

    Nena - Tack sjäv! Vad kul att den passade :) Det där knytet fick jag nog inte till överhuvudtaget :) Krya på dig! Kram

    Tigern - Tack så mycket! Kram

    SvaraRadera