Powered By Blogger

onsdag 27 april 2011

Mina fynd!

Idag har två fynd hamnat hemma hos mig! Ett Traderafynd och ett Country Dreams fynd (dom är snabbare än blixten förresten) Mitt Traderaköp är Mesh long cardigan i lila :) och Impefectionist cardigan från CD. Jag har Mesh short c. sedan innan i grått och den är rymlig.  Den nya är liten, krymt i tvätten eller är det så? Någon som vet hur de är i storleken? Får fundera på hur jag ska göra...

Av någon konstig anledning har jag gått från B-kupa till Stor C-kupa så helt plötsligt känns allting trångt och svårt att knäppa. Känns ju lite konstigt att köpa Large när man egentligen är liten! Eller så är jag inte det längre.... Hormon rubbning eller något annat tantsyndrom :/

I vilket fall som helst så är Imperfectionisten perfekt!





Nu lyckades jag dölja glipan i meshen på bilderna. Får hoppas att den töjer sig eller att jag blir lite mindre upptill igen :)

Hoppas ni får en skön kväll!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Finfina fynd får jag säga då som är partisk (har båda själv nämligen....)
    När det gäller meshen föll jag handlöst för dessa koftor och har därför 3 stycken short mesh och så denna long mesh i lila. Det är absolut skillnad på storlek, långmeshen känns mycket mindre i storlek än short mesharna oavsett färg. Har en trea på long och tvåor på mina short och då känns de lika i storlek!
    Angående bysten funderar jag också på åldern, har gått ner 11 kg nämligen men inte minskat något alls i byststorlek. förut när jag gick ner var det där det tog först. SKUMT!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Konstigt ändå att det skiljer så mycket i storlekarna! Jag älskar också min kofta. Bodde nästan i den förra sommaren :) Visst är det konstigt med bysten. har bara varit storbystad när jag varit gravid och det är jag inte nu :)) Det är nog tanthormonerna :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fynd du gjort! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja jag är nöjd :) förutom glipan då :)) Kram

    SvaraRadera
  5. Fina fynd båda två! Konstigt med storlekarna men det verkar ju vara standard i Molly-land! Kram

    SvaraRadera
  6. Ibland kan jag känna mig lite trött på det, att storlekarna är så konstiga. Vilket kanske passar bra just nu eftersom garderoberna är sprängfyllda. Grejen är att jag föredrar att köpa hos webshoppar och prova i lugn o ro hemma framför att trängas i affärer och bli stressad och köper fel. Undantag finns givetvis då det är mysigt! Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefina fynd. Hur konstigt som helst med storlekarna, men jag tycker den sitter fint på dig. Hoppas du finner ut av det.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket! Jobbigt med glipan bara..Skickade ditt paket igår fm. Hoppas det kommer fram idag :) Kram

    SvaraRadera