Powered By Blogger

söndag 17 april 2011

Söndagens

Idag när jag bläddrade igenom alla mina klänningar ( förstår inte hur jag ska få till en utrensning här? Älskar dem alla ) fick jag syn på denna fina som jag köpte på rea i höstas,  ja vad hette den nu igen?? Silk någonting, färg vintage chalk, det är jag säker på i alla fall!

Provade den först med Canna cardigan i grey och svarta leggings och strumpor, det är ju inte så varmt än. 
Därefter kunde jag inte låta bli att testa med uppknäppt Steel dress i powder. 
Denna ursnygga cardigan/dress kunde jag inte motstå där den hängde och glittrade så vackert!

En söt liten detalj på klänningen är den (enda) vackra svarta fjärilen vid ryggslutet. 
Älskar sådana detaljer :D






Och den lilla fjärilen som ser ut som en spökfjäril tycker jag :)


Hoppas ni får en skön söndag!

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Heter den inte Spinner silk sleeveless nånting? Fin är den i alla fall:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Spinner! Just det :) Att jag ska vara så himla usel på att komma ihåg vad Mollysarna heter! Kram

    SvaraRadera