Powered By Blogger

måndag 25 april 2011

MBT

Ibland är det bra att rota igenom saker! När jag rotade i mina flyttkartonger hittade jag mina MBT skor :)
Dom hade jag faktisk glömt bort! Eftersom jag har bestämt mig för att ta en rejäl promenad varje dag så jag kommer igång passade ju det väldans bra :) Nu har jag gungat mig igenom  Masthugget -Slottsskogen-Majorna och hem i rask takt. Känns riktigt bra :D

Några foton blev det inte för jag ville inte komma ur gå rytmen, det är en kick i sig när man känner att man har flyt.
Men här kommer en bild på mina skor och en suddig på min gångoutfit. Den platsar helt klart i Josannes tio "bäst" klädda ;)




Tar med en bild på Loui och balkongblommorna så det livar upp lite :)


Hoppas ni får en skön dag!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar