Powered By Blogger

torsdag 7 april 2011

Världens finaste kofta!

Nu har jag haft ett provrace hemma :) Min underbara crochet frill cardigan, ja jag är så galen att jag köpte både tunikan och koftan :)) Här har jag provat den till vackra nymph strap dress,  den lila fina halterneck klänningen som jag inte tänkte köpa men gjorde ändå! Den är ju väldigt urringad så koftan var perfekt till! sist ut provade jag den tillsammans med ett Tradera fynd, en vacker blommig underklänning.
 Nu blir det en himla massa bilder!








Denna kofta kommer att älskas länge. Det är jag säker på!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Otroligt fina kombossar! Jag älskar lila och alla dess kompisar.
    Ha en fortsatt fin dag vännen.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Ja med :) Ha det bra du också! Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh, så fin den var på dig!! Snyggt i lila, jag har bara sett den i lite apricot som jag har men den var super snygg i lila!! Jag älskar lila!!
    Snygga kombos!! Verkar som om detta är koftan för dig denna sommaren ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Mycket fina kombosar! Koftan är lika läcker som klänningen:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina kombosar! Älskar lila i alla nyanser och där har du den perfekta koftan!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack fina ni! Lila är verkligen en underbar färg som
    jag älskat så länge jag kan minnas :) Kramar

    SvaraRadera