Powered By Blogger

måndag 11 april 2011

Hjäälp!!

Idag kom min hett efterlängtade juvel i kronan, hade lite (läs enorm) hjärtklappning när jag öppnade paketet from over there....När jag tog ut innehållet höll jag på att svimma!!! I paketet låg inte en klänning utan två??!! Olika! Min drömklänning som jag ska visa när jag fått tillbaka andan OCH 
681 Lace patchwork wrap dress, vintage lite lilac, stl. 2. 
DEN har jag INTE beställt!! 
Förvisso är den fantastisk vacker, ljuvlig färg MEN inte min stil. Annars kunde jag ju tänkt - Ojdå! fick visst två klänningar, he he, det var nog meningen.... Nu är inte fallet så.....

Jag måste givetvis skicka tillbaka den och mejla till Deep Fling men det känns så krångligt! 
Är det någon som varit med om detta? 
Såg att den var slutsåld, kanske någon annan som blir utan, att den kom till mig istället?

Jag slänger ut en fråga här:

Är det någon som vill köpa den? 
Vet ni någon som vill?
Den kostar 2679 SEK på Deep Fling. Jag kan tänka mig att sälja den för 2400:- eftersom det skulle underlätta för mig.

Den består av en underklänning i silke och en spetsklänning över (två delar)
Ganska rymlig
( Jag kunde inte låta bli att prova den )


Hoppas ni får en go kväll!

Kram!

5 kommentarer:

  1. Du kanske ska maila Deepfling först. Det kanske sitter nån stackare och väntar förgäves på förbokad klänning.....Kram!

    SvaraRadera
  2. Jo jag får göra det känner jag nu när jag har lugnat ner mig lite. Kan man fortfarande mejla till dem på svenska? Är lite för för märklig historia för min omständiga engelska ;I Kram

    SvaraRadera
  3. Du kan maila på svenska:) Det är ju en svensk tjej som äger Deepfling....Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag vill eventuellt köpa den om det går att ordna. Jag kan försöka prova en tvåa och se om det fungerar.... Vi kan väl höras..
    kramar! ♥♥♥
    lingonbaret@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Kul! Vi hörs av om detta. skickade ett ett mejl i förrgår till DF, får se vd de säger. Kram

    SvaraRadera