Powered By Blogger

lördag 9 april 2011

Till Salu och kanske en swap

Har börjat rensa lite i min garderob och har tre Odd Molly plagg som inte fungerar på mig tyvärr. Alla i stl 2. Klänningarna är bara provade och koftan använd en lite stund.

Först ut är fina Begonia cardigan. Vi kommer helt enkelt inte överens vare sig färgmässigt, modellmässigt eller i storlek även om jag inbillade mig det en stund för jag tycker den är jätte fin.....på andra.
1000:- vill jag ha för den, kostar 1499:- i butik.

SÅLD!!


Näst på tur är vackra Shivers strap dress i powder. Den är liten i storlek och helt enkelt för liten för mig.
 1500:- vill jag ha för den  kostar drygt 2000:- i butik.



Till sist Underbara dish dress. Provad ett antal gånger men det är inte jag och den åker in i garderoben igen. Där är den alldeles för fin för att hänga. 
Denna vill jag ha 1800:- för eller eventuell swappa med någon till en svart som jag tror är mer jag, alt. en Lulu dress i chalk stl 2 i fint skick.

SÅLD!!


Jag låter dem ligga här på bloggen över helgen sedan åker de ut på Tradera. 
Om du är intresserad skriv en kommentar eller mejla mig. I priset ingår rek frakt!
Nu ska jag ta en promenix i solen och handla lite godsaker till kvällens middag. Får hoppas bihålorna håller sig i schack!

Soliga kramar :)

13 kommentarer:

  1. Å nej, skulle varit en tvåa!! Hoppas du får napp! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får napp på dessa godingar! Så fina! jag är en 2a och bör nog inte handla mer just nu...;)
    Ha en fin lördag vännen!
    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Lätt hänt att det slinker ner en och annan goding ;) Fin lördag på dig med! Kram

    SvaraRadera
  4. Hmmm... någon var på jakt efter den dish blousen för ett tag sedan, kommer inte ihåg vem. Och någon annan mailade mig och ville köpa min, som också är en 2:a, tyvärr har jag inte kvar det mailet eftersom jag inte ville sälja den.
    Idé: jag gör ett inlägg om att du säljer den i min blogg med länk hit, vad säger du om det, är det okej?
    Ska ut och handla hem mat nu men fixar det när jag kommer hem igen i så fall.
    Ha en bra kväll! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Jättegärna! Hoppas du får bra kväll :) Själv ligger jag nedpackad i sängen :( Blä för bihålor!!
    I morgon blir det säkert bättre :P Kram

    SvaraRadera
  6. Usch, har du inte blivit av med det än... :o( Håller alla tummar och tassar vi har här i huset att det är bättre imorgon!
    Då fixar jag ett inlägg. Massa Krya-på-dig-Kramar!

    SvaraRadera
  7. Dish blouse är lovely! Vill också ha en svart sådan! Kram

    SvaraRadera
  8. Josanne - Tack för hjälpen och för krya kramarna :)Nu blir jag säkert bättre :)) Kramar

    Frösötös och Nena - Har mejlat er också :) Somnade igår fick hög feber igen :( Kramar

    Linda- Ja den är verkligen lovely men inte på mig :/ Svart kanske inte hade varit så dumt! Kram

    SvaraRadera
  9. Varit borta hela dagen, men nu har jag mejlat tillbaka....

    SvaraRadera
  10. Har mejlat tillbaka :) Kram

    SvaraRadera