Powered By Blogger

tisdag 12 april 2011

Liten förtydling!

Kände när jag läste igenom mitt förra inlägg om klänningen att det kunde tolkas som jag fått två klänningar och betalat för en och sedan försöka tjäna mig hacka! 
Så är INTE fallet! 
Båda klänningar är betalda med det kort oftast jag använder vid klädköp men något gick fel någonstans.
Kan lika gärna berätta hela historien när jag håller på.

I förrgår när jag gick in på Deep fling och kollade mina sidor ser jag att lace patchwork ligger där och är på väg istället för min klänning.
  Jag gick in och kollade min inkorg där bokningsbekräftelsen var och där står det klart och tydligt MIN klänning. Ingenting om någon lace patchwork.
Då blev jag ju givetvis orolig!  Men det var ju ingenting att göra mer än vänta och se, den var ju nästan framme, därav den enorma hjärtklappningen när jag skulle öppna paketet, vilken klänning skulle det vara! Och så var det båda!!

Nu har jag sovit gott och lugnat ner mig.

Ska koka mig en kopp kaffe och mejla Deep fling.

Ha en bra dag!

Kramar!


4 kommentarer:

  1. Vilken grej! Men det klart, allt kan ju bli fel. Tror det ordnar sig enkelt och snabbt om du mailar dem :-) Lycka till!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har mejlat Deepfling nu. Får se vad de säger. Tror också det löser sig dom är ju bra att ha och göra med. Blev så paff bara!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det är lugnt! Hade inte några pengar i tanken, mer tanke på den som skulle haft klänningen. Men jag håller med om att det är ett jäkla mök när det blir fel så där, speciellt när du får krångla och skicka till USA igen. Men det får väl Deepfling stå för...
    Ingen skugga över dig alltså:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Det var ju bra :) Tyckte själv att det lät såg lite konstigt ut när jag läste det idag..lätt att man skriver hälften o tänker resten :) Jaja.. Livet går vidare! Kram

    SvaraRadera