Powered By Blogger

torsdag 28 april 2011

Sommarleenden

Sommarvärmen gör underverk med oss människor! Idag både på väg till optikern och lite senare på min lilla promenix,  idag  genom stadens parker, mötte jag människor som log mot mig....Det är så härligt!

Nu halvligger jag här och sippar på en öl medan dottern lagar middag :) Det är jag inte bortskämd med!

Dagens kände jag mig jättefin i! Dessutom tror jag det är ett av det skönaste, vackraste mest användbara sommarplagg jag någonsin haft. Det bästa av allt är att jag hittade en i powder också på Tradera till Bra pris! 




Shivers blouse, indigo. linne från Saint Tropez och jeans från Nolita. 
OCH
Josanne väskan som min hjärna sponant kallar den :)
Hoppas ni får en underbar kväll!

Jo just det! Hade inga större fel på min syn men fick beställt ett par läsglasögon gjorda exakt efter mitt "synfel" Dessutom fick man ett par slipade solglasögon på köpet :)

Nu är maten klar!
Kramar!


3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fått tag i två Shivers. Låter som en bra deal med en dotter som fixar middag:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är den fin Shivers blouse! Skulle gärna ha en i powder jag med:) Kram

    SvaraRadera
  3. Ibland blir det så har jag märkt att det jag trodde skulle var bra på mig är det inte medan något som jag knappt sett åt blir jättebra! Länge leve Tradera (och bloggarna)! Att möjligheten finns att sälja det som är fint men inte på en själv och vice versa.. Kramar på er!

    SvaraRadera