Powered By Blogger

fredag 8 april 2011

En smällkaramell!

Detta är en riktig smällkaramell och figursmickrare som jag sett hos många fina bloggerskor! Oavsett kroppsform har de alla sett fantastiska ut så jag var tvungen att prova jag med :) Moss dress!  Den provades igår när jag hade mitt provrace i feber dimmorna, tillsammans med fina fjärilsjeansjackan och Pointell leggings i silver ( som jag kommer använda mycket i sommar ) och sista bilden med A-one silk skirt under och vinterbleka ben underst.





Och jag blev överförtjust igen! En klänning som jag inte trodde var Jag alls...
Den är mycket längre på mig än på produktbilderna, vilket känns bra, jag är 166 cm lång.
Tror den är snygg med svarta tight också :)

Sååå... nu bågnar garderoben av underbara raringar :)

Kram!






8 kommentarer:

  1. Den är så fin - har bara inte hittat den nånstans än... Hoppas jag kan prova snart :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det är en glad-klänning, lite barnslig och tuff på samma gång :) Jag hittade den på Stayhards webbutik. Supersnabb leverans! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag älskar min! Den ska få premiär på påskafton då vi firar sambons 40-årsdag.
    Sen får vi se om det blir med bara ben eller fuskskinnbrallor =)

    SvaraRadera
  4. Jag funderar på att ha min på sonens student :) Får se vad det blir för väder. Kram

    SvaraRadera
  5. KAnske ska våga klicka utan att prova... Vad har du för storlek?

    SvaraRadera
  6. Jag har stl 2. Tycker den är normal i storlek. Stayhard har fri retur åtminstone inom Sverige.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  7. Jag har den i blått! Väntar bara på rätt tillfälle att inviga den:) Kram

    SvaraRadera
  8. Ahh finns den i blått också! Väntar också på rätt tillfälle, kanske sonens student :) Kram

    SvaraRadera