Powered By Blogger

tisdag 19 april 2011

Dagens - Invigning av Traderafynd

För ett tag sedan knep jag hem den här finingen från Tradera. Silk slevless ( om den hette så då? ) den gamla varianten och jag gillar den SKARPT!! Den är lite längre och fallet är lite tyngre ( kanske just därför ), knytbanden är lite längre och mönstret annorlunda. Jag gillar den nya också men tycker den här sitter bättre. Vilket kanske även den andra gör när den är ingången.


  Trötter :)



Till har jag mina Mollyjeans, chrochet frill cardigan och Mollyjeansjackan.
Total Odd Molly idag alltså :D
Nu ska jag ut i solskenet utan moppe!
Ha det så bra idag!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Wow! Den var en riktig bjuuutii. Vilka fina lila färger! Jag är ju en sucker för lila. Ut i solen med dej bara...jag räknar timmarna tills dess.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Me too :) Ska njuta lite för dig med :)) Kramar

    SvaraRadera
  3. Visst är de jättefina, jag älskar den ljusa , med lila och grått av de gamla, men har aldrig ägt någon.

    De jag sett har tyvärr haft dragningar i sömmar så då avstod jag.

    Nu har jag två...(! ja, men de är super för mig!)av de nya istället. Hoppas att de fungerar i längden också!

    Nu ska jag packa paket, hoppas kunna njuta lite i solen också...är väl annars den enda som ser ut som en Alvedon efter påsk...., och så cykla till posten sedan.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken skönhet! Verkligen jättevackert tyg. Har inte köpt någon ny, då jag inte tyckte att de satt 100 på mig. Men jag funderar konstant...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Forbid me not - Den Ljusa är också vacker! Även de nya, så härliga färger :) Spännande med paket :))
    Hoppas du får lite sol på näsan under påsk! Kram

    Tigern - Det är svårt att låta bli dem, de är så enkla och fina i modellen. På den äldre varianten sitter knytbandet lite längre ner vilket är bättre på mig men jag älskar den andra också :)) Kram

    SvaraRadera
  6. Oooooo, en sån vill jag ha!! Så fin! Bra kap:) Kram

    SvaraRadera
  7. Detär så kul att man kan göra kap ibland :) Har var it en period när jag inte sett något speciellt på Tradera och helt plötsligt ramlade godbitarna in!
    Ett kap till har jag gjort och en sedan länge efterlängtad goding har hittat hit men den sved..Får hoppas den är värt det. Resten av veckan blir en rejäl garderobs rensning (om inte solen skiner för mycket ;) Kram

    SvaraRadera