Powered By Blogger

onsdag 6 april 2011

Crochet frill dress :)

Äntligen är den här fina Crochet frill dress :D Underbar är bara förnamnet och går att använda till det mesta! Idag vanliga svarta tights och boots. Kan tänka mig att den är snygg till jeans eller lite mer uppklätt med dareme dress i grått som jag har hemma. Får prova mig fram, tråkigare saker kan man ju sysselsätta sig med ;)
Dagen till ära har min dotter fotat mig i lite bättre ljus men jag kunde inte låta bli sunkspegeln i hallen ändå.
Här kommer en liten bildkavalkad





Ser ni väskan till vänster? Efter att ha sett den hos Josanne blev jag helt såld och nu hänger den i mitt sovrum  och glimrar så vackert :)
Idag kom också min bok, Champagne flickan som jag vann hos Josanne, Tusen tack o kramar!!
Kan säga att det blev en bra start på dagen :)
Kram!


8 kommentarer:

  1. Underbar, underbar och vacker!
    Ett plagg att ha och slita ut och älska. Fast i den andra ordningen menar jag. Äh, vad jag skriver fel ibland.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha förstår precis vad du menar, tror jag :) Kram

    SvaraRadera
  3. Den är jättefin! Enbart priset som har stoppat mig hittills - och såna stoppar luckras oftast upp såsmåningon... ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Priset höll mig borta först också men så fick jag oanade resurser och jag är supernöjd :D Kram

    SvaraRadera
  5. Herregud så fin:) Är grön av avund här;) Kram

    SvaraRadera
  6. Tack! Jag är så glad för denna! Känns som man kan ha den till allt nästan :) Kram

    SvaraRadera
  7. Nu vill jag ju ha den ännu mer! Sååå himla kanonsnygg på dig. Och kul att du också slagit till på väskan, visst är den galet underbar... :o) KRAM!

    SvaraRadera
  8. Jaaaa den är verkligen galet underbar :D Ja nu är den bara ögonfägring, hasar fortfarande omkring med min gamla praktiska väska men nu när våren faktiskt är här ska jag börja använda den också :) Kram

    SvaraRadera