Powered By Blogger

tisdag 26 april 2011

Dagens o stadspromenaden

Idag tog jag en promenad runt åt andra hållet, cenrala Göteborg, Wasastan, Haga och lite stopp här och där.
Min dotter var ledig så hon följde med. Målet (förutom promenaden) var att fixa nytt pass men det var knôkfullt så det får bli en annan dag.
 Måste också visa min solmössa som inköptes under promenaden :)
Dagens idag blev Bluskies dress och silver Pointelle leggings, mina nya sköna sandaler OCH min underbara fransväska :D
Klänningen ser egentligen inte somrig ut men den är väldigt sval och skön, kände mig lite citychick för omväxlings skull (inte riktigt min grej) Tur att jag kunde bohema till det lite med väskan :)

Var lite dålig på att fota idag och de flesta bilder blev helkassa men några kommer här :




Trädgårdsföreningen

Hela staden blommar :)

Många spårvagnar är det! Den här befinner sig på Avenyn


Dotter får sms

Jag ser inte klok ut som vanligt men det bjuder jag på :)
  
Vad är en stadspromenad utan fika....


Solmössan :))

Det är verkligen underbart ute nu och jag känner mig äntligen friskare!
 Hoppas det håller i sig...

Hoppa ni har en bra dag!

Kramar!



3 kommentarer:

  1. Ser härligt ut och smarrig paj!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för din snabba leverans!! Tror jag kommer leva i dessa jeansen framöver..(om det inte blir för varmt förstås..)
    Så mysigt ni haft inne i stan idag! Förstår ni inte är ensamma där..
    Vilken liten söt solmössa!! Min solhatt är invigd o jag älskar den!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oddandme - Den var smarrig, rabarberpaj :) Kram

    Annelie - Vad kul! Älskar mina också :) Kunde inte motstå mössan :) har kikat på den ett tag.. Kram

    SvaraRadera