Powered By Blogger

söndag 1 maj 2011

Lite smått o g(å)tt och dagens

Idag har jag gungat runt halva stan igen med mina MBT skor. Tog en backigare väg den här gången och nu känner jag mig så där skönt trött som man kan göra då när man fått mycket luft och tagit i lite :) Mina städplaner har jag sopat under mattan, istället har jag suttit på balkongen och läst en veckotidning! Något som jag i princip aldrig gör förutom när jag är hos frissan. Då slukar jag allt skvaller som finns tills jag är spyfärdig....Nu var det riktigt mysigt :)

Dagens som jag tog på mig efter mitt gångrace är Ka-ching pocket dress, dark berry och mina full bloomers som jag nästan glömt av!




Oj! Nu regnar det och solen skiner samtidigt!

Ha en bra dag!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Här har det oxå börjat regna och där borta lyser solen. Ser gott ut med en Ka ching idag, jag fryser. Får nog hämta koftan och strumpor.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu blev det jättekallt! Har tagit på mig tjocksockar och gosar in mig i en pläd :) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, den Ka-chingen vill jag ha! Varför slog jag inte till när den fanns för?! Kram

    SvaraRadera
  4. Jaaa, här blev det åxå helt kallt å sedan en skur ovanpå det..fnys..Vill ha VÄRMEN tillbaka:)
    DEN Ka-chingen har jag letat efter..åhh (avis:)
    kram kram:)

    SvaraRadera
  5. Linda och Too de loo - Jag har också letat som en blå för det tog tid innan jag fattade att det var denna jag ville ha! Hittade den hos Lisen :)
    Idag skiner solen här men vet inte om det är varmt äm..Hoppas!!! Kramar

    SvaraRadera