Powered By Blogger

tisdag 10 maj 2011

Dagens sommarstass

Idag tar jag på mig kjol och skiter i om jag har bleka ben.. någon gång måste de vara fria och få lite sol på sig.
På mig har jag Pleated skirt från Odd Molly och även linnet är därifrån, kommer dessvärre inte på vad det heter, skönt är det i alla fall :)


På fötterna har jag på mig Fit-flops! Väääldigt rymliga! Men var tvungen att ta min vanliga storlek, annars blev de för korta. Nu när jag går får mina tår spasmiska ryck i sin kamp att hålla sig kvar i skon. Får hoppas att det går över :P

Hoppas ni får en skön och solig dag!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Är jag den enda som inte använder flip-flops?! Får bara skavsår mellan tårna....Kram!

    SvaraRadera
  2. Man vänjer sig :) Vanliga flip-flop har jag haft sen jag var liten. Kram

    SvaraRadera