Powered By Blogger

tisdag 3 maj 2011

Miniparabolen

Jag har bestämt mig för att ha en slappdag med gott samvete istället för att stressa upp mig för det...
Har rotat lite i mina smyckeskrin och hittade den här ringen som jag tycker är så himla fräck!!
Miniparabolen :)
Älskar silversmycken med liten twist som denna i silver, emalj och en liten sötvattenspärla.



 Dansk design (kommer inte ihåg vad han heter) som vanligt när det kommer till lite roligare design.

Hoppas ni får en bra eftermiddag!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Vad rolig du är som kallar ringen miniparabolen..du är kul!!
    Men jag tycker att det är så snyggt med stora ringar på andra men kan inte ha det själv för jag brukar fastna med dem i mitt hår:):)
    kram kram:)

    SvaraRadera
  2. Haha.. ja det var min första tanke när jag såg ringen :) En så så stor ring kan jag bara ha ibland, fastnar överallt fast inte i håret men jag förstår att du gör det med ditt fina lockiga hår :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Riktigt cool ring! Gillar lite annorlunda smycken! Kram

    SvaraRadera
  4. Det gör jag också! Framförallt ringar! Kramar

    SvaraRadera