Powered By Blogger

lördag 14 maj 2011

Gårdagens omsydda och några mc drömmar till :)

Jag kunde inte låta bli Superian tunic när jag såg den på söta Lingonberrie. Först blev jag helt förälskad i military och sökte med ljus och lykta efter den. Ringde till slut Odd Molly och fick reda på att den inte gått i produktion i military :/ Men.... Vintage lilac är underbar också :) 
Det bästa av allt är att jag hittat en sömmerska precis där jag bor :) Jag var där och lämnade en hel hög med kläder som det behövdes fixas o donas med. Bla kortade hon av ärmarna lite på min Superian, trivs inte när de är för långa, men nu blev jag nöjd :) Dessutom ska hon flytta banden på en annan godbit som jag upptäckte hos fina Lingon, farligt att gå in på hennes blogg ;)

Gårdagens Superian tunic, Odd Molly jeans till och en underbar kofta från OM som jag fyndat på Tradera, ljuvlig!




Och nu ska jag fläska på med lite sköna motorcyklar som jag har gluttat lite på ifall jag får för mig att skaffa något tyngre än en 125cc när jag är klar :)


Honda Shadow 600cc


Honda Black widow ( passar ju bra) 750cc


Kawasaki w650cc


Drömma går ju ;)

Hoppas ni får en skön lördag!
 Jag ska ta en vanlig hederlig cykeltur :)

Hoppas vi ses senare!
Kramar!


3 kommentarer:

  1. Vilka snyggingar du fått tag på, jättefint!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina köp:) Fina bågar med! Jag är ju lite HD-torsk jag:) Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde - Tack! Nyfiken på vad du fick med dig i från Freeport :) Kram

    Linda - En HD hade verkligen inte varit fel, men de är ju så satans dyra! Vill att drömmarna ska vara lite åtkomliga :)) KraM

    SvaraRadera