Powered By Blogger

onsdag 18 maj 2011

Dagens och paket!

Idag fick jag paket från by leia d. Ett par Hunky dory byxor som är lite baggy (på mig) och med fina detaljer på bensluten, knappar och läderskärp som man kan reglera :)

Har aldrig handlat därifrån förut och blev väldigt positivt överraskad! Paketet var fint inslaget med rosa band, följesedeln och ett fint personligt brev låg hoprullat och knutet med en söt rosett, dessutom låg det en fin liten gåva i en påse! Jag trodde det var godis ( godismonster som jag är ) och så var det ett fint armband med gröna pärlor och ett silverhjärta :)

Dagens idag blev mina Mollyjeans, Jersey dress i lite lilac, Long mesh cardigan i lila ( i rätt storlek  ) som jag köpt av fina Molly B som har en bloggpaus just nu. Över hade jag fina Twiddle jacket i military, Hoppsan! Lyckades med en Total Molly idag :)
Eftersom det regnade blev det gamla goa gummistövlarna från Hunter..


Fina broderiet på ryggen :)

327:an passade bra till!


Så gulligt :)

Armbandet passade perfekt till den här outfiten..

Ja... det där med köpstopp var inte min grej just nu har jag konstaterat! Får ta det en annan gång :)
Kanske utan att basunera ut det här... verkar ha motsatt effekt på mig, obstinat som jag är :))

Imorgon kommer det ett litet Till Salu inlägg!

Hoppas ni får en bra kväll allihop!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Snygga byxor! Och vilket fint arm-band du fick med:) Jackan är så jäkla fin! Vill ha!! Kram

    SvaraRadera
  2. Linda - Byxorna är jättesköna! Gick upp en storlek för jag tycker det är jobbigt när de sitter åt i magen. Ja det är verkligen en perfekt vårjacka! Håller för lite regn och inte för varm, osså är den ju snygg med :) Kram

    SvaraRadera
  3. Så roligt med överraskningar och rosa band :-) Hade min jacka idag också - fast chalk - och den är perfekt nu på våren!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Super snygg jacka, älskar den verkligen! Byxorna är döläckra på dig. Fint armband, gulligt av dem att skicka med:-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tigern - Ja man blir så glad av de där lilla extra :) Visst är jackan perfekt! Den är så fin i alla färgställningar :) Kram

    Marika - Älskar den också! Tack! Älskar även Hunkydorys kläder, så mjuka och med fina detaljer. Visst var det gulligt :) Kram

    SvaraRadera