Powered By Blogger

måndag 9 maj 2011

Cykeln och dagens

Så har jag äntligen fått hem min fräcka cykel :) Efter att har åkt moppe i stället för att cykla de senaste åren kändes det lite vingligt minst sagt :P Underbart var det i alla fall att susa fram var jag ville, med moppen får man bara åka på vanliga vägar.. Tjohopp vad kul det var :)

Dagens cykelstass var  favvoshortsen från Dondrup och älsklingslinnet från Odd Molly som jag äntligen har hittat :)

Trodde det var dottern som hade "lånat" linnet men det låg inklämt bland velourisarna så nu får jag skämmas lite :-S




Cykeln har en slags pakethållare fram istället för bak. Om det är bra eller inte har jag ingen aning om men den är fräck och lättcyklad :)

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Åh så härligt att susa fram i sommarvärmen och känna luften och slippa vägbullret dessutom. Jättefin cykel det där. Jag vet heller inte hur man använder fram-pakethållaren men det kommer du nog på, eller en fin cykelkorg kanske?
    Kramar och ha en finfin underbar dag!

    L

    SvaraRadera
  2. Ja det var jättehärligt! En annan slags frihet :) Ska grunna på någon klurig lösning där fram. Får bli stroppar så länge :) Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg cykel! Hoppas du får många fina cykelturer med den.
    kram

    SvaraRadera
  4. Fin cykel! Skulle också behöva en ny. Smart med pakethållaren fram tycker jag:) Kram

    SvaraRadera