Powered By Blogger

tisdag 3 maj 2011

Dagens Loosefit

Idag har varit den stora hasdagen med stort H! Finns ingen energi någonstans, vill bara kura ihop mig i en boll och gosa in mig under täcket.. Kan vädret ha så stor betydelse? Nej inte bara såklart men det påverkar mig mycket.. Fick mina dagar också lite oväntat och det påverkar mycket det med...
Nä!! Nu måste jag rycka upp mig!! Har faktiskt varit duktig och gått mina välgörande promenixer varje dag sedan jag bestämde mig (och bihåleinflammationen gick över).. Hmm.... tänkte precis skriva att jag nu ska jag banne mig ut och ta dagens promenix så ser jag att DET HAR BÖRJAT REGNA! Efter snö skulle det ju var solsken! Det var spiken i kistan! Jag går ingenstans! Än...

Här bjuder jag på dagens has! Lös och ledig idag vilket jag försöker dölja med armen, vill inte skrämma bort er :)


Ser ut som en tjurig tantunge och det är jag också just nu.
och sonens Nintendo och X-box sladdar ligger överallt :/

Usräkta att  sprider ut mitt klag här i bloggen :I Det går snart över och då kommer det något roligare :)

Hoppas er dag har varit bra!

Kramar!

( Nu kom solen :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar