Powered By Blogger

torsdag 5 maj 2011

Fotoutmaning 4 En Odd Molly jag har köpt men aldrig använt

Den här jackan jagade jag i ett par år säkert. Budade flera gånger men vann inte. Men, så en dag blev den äntligen min och jag har aldrig använt den! Varför? Ja det undrar jag med...Jättesnygg men...någonstans känns det inte jag helt enkelt. Som vanligt vet jag inte vad den heter..



Ytterligare ett plagg som blivit hängandes av någon outgrundlig anledning är Mercered cardigan i dark berry. Den har ju inte hängt där så länge än, men den åker av innan jag knappt fått på mig den.. Konstigt för den är också jättesnygg!



Ja jag vet att det stod EN men det blev två i alla fall, kunde inte bestämma mig :)

Ha det så gott allihop!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Koftan har jag åxå, denna använder jag hur mycket som helst :-) Å jackan var himla fin :-) Men jag vet hur det är, när kläderna bara hänger.. då är det bättre att säja hej då till dom & lämna plats till annat :-)

    SvaraRadera
  2. Lilla söta, det är ju jättefina plagg..ANVÄND koftan bums:) å kappan i vinter:):)

    SvaraRadera
  3. Johanssonskan - Ja jag vet inte vad det är med mig? Dom är ju fina..Får klura lite till :) Kramar

    Too di Loo - Ja dom är ju det :) Får ta mig i kragen! Kramar

    SvaraRadera
  4. De är ju jättefina! Ibland måste man bara börja använda dem för att liksom "komma igång". Men om det inte känns riktigt är det ju toppen att sälja :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja ibland kan det vara så att de måste hänga till sig :) men det är ju tur att det är så bra andrahandsvärde på Mollysar. Kramar

    SvaraRadera