Powered By Blogger

tisdag 3 maj 2011

Dagens fotoutmaning 2 Det här finns alltid i min handväska

Det är rätt mycket som alltid finns i min handväska, som näsdukar.. Har jag inga näsdukar får jag nästan panik är ständigt snuvig mer eller mindre. Värktabletter finns också alltid där eftersom jag periodvis har så himla ont. Har jag inte ont finns de där ändå. Cerat är också något som jag har någon slags tvångsmässig relation till.. får för mig att de ska torka ut om jag inte smörjer mig.

Ja annars är det det gamla vanliga som nycklar, plånbok, solbrillor, lipgloss ( som jag egentligen inte använder så ofta men ändå alltid har där ) och mobilen men den fick inte vara med eftersom jag tog bilden med den :)


Ha det så gott idag!
Här i Göteborg snöar det???
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Här i Mjölby kommer sådant där vitt ner också och burr vad kallt det är.
    Näsdukar borde jag ha i min handväska.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är det underligt med allt som vi envisas bära omkring.. I höstas bestämde jag mig för skaffa betydligt mindre väskor att bära.(oxå värk)Resultat hittills är antingen fullproppade mindre väska när jag går ut, eller så plockar fram en rejäl som tidigare! Då kan man ju stoppa ner lite till..om man behöver, haha. Så dumt!
    Ha en fin dag! (vinterkläder på igen här med..)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hi hi nej jag har inte köpt fitflops utan en tjej som läser/kommenterar hos mig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Solid- Ja usch! Det hade jag inte räknat med. Min dotter kom in till mig i morse och sade med spelad förskräckelse "mamma det snöar! Jorden håller på att gå under"! :) Nu skiner solen igen fast det är fortfarande kallt! Brrr.. Kram

    Anneli- Det är inte klokt vad man släpar omkring med! Jag borde ha ryggsäck med tanke på min värk men det är så tråkigt!! Ha en fin dag du med! Kram

    Frösötös- Aha liten missuppfattning :) Jaja dom dyker väl upp i butikerna här också! Dom är nog bäst att prova innan man köper kan jag tänka mig. Kram

    SvaraRadera