Powered By Blogger

lördag 28 maj 2011

Vi är visst lite trötta idag

Loui är lite trött idag :)  han festade visst till lite för hårt igår :))


 Han är för go min lille Loui :)

Lille sonen var go han med när det begav sig :) och det är han fortfarande förstås :)


Det var riktigt mysigt igår! Alla nära och kära var samlade :)

Nu har jag diskat upp det sista och passade på att prova två nykomlingar :) 
( många glada munnar idag)
En oväntad och en väntad.. Den oväntade är en klänning från Ichi som min dotter köpt till sig själv men den var för stor för henne så jag tog den istället :) Den väntade är Odd Mollys underbara Long frill cardigan i lila :) Den kapade jag åt mig från Bohemian som Linda G tipsade om i sin blogg för ett tag sedan. Älskar den jag har i powder så en i lila också gör inte ont!

Just den här kombinationen var inte så lyckad men jag kör den ändå!
Två flugor i en smäll!




Igår var faktiskt min första bloggfria dag sedan jag startade den! Men jag ville lägga all fokus och energi på sonens stora dag så det känns helt ok :)

Snart bär det iväg till Grekland så då lär det blir tyst i en vecka härifrån om jag inte lär mig blogga från min Iphone.. Är det krångligt?

Nu ska jag smaska i mig lite tårta!

Hoppas  ni får en bra dag och hoppas vi ses lite senare!

Kramar


6 kommentarer:

  1. Vilken underbar stil på katten, hur maffig som helst. Roligt att dagen i går blev lyckad. Sen tycker jag att dina nykomlingar är lyckade dom med.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja Loui är så skön :)) Klänningen är superskön och koftan ska vi inte tala om :D Kram

    SvaraRadera
  3. Men söta kissen???
    och lång frill cardigan i ljuslila? Den är ju underbar.....jag dör som min väninna skulle ha sagt....Bohemia...?

    kram och ha en underbar kväll,
    L

    SvaraRadera
  4. Lingon - Ja Louiskrutt :) Jag höll också på att dö när jag såg den :)) Bohemian ska det vara, skrev fel! Tysk eller hollänsk eller nåt.. supersnabb leverans och så fint paket :) Kram och underbar kväll till dig med!

    SvaraRadera
  5. Loui är ju precis som min Ajax hund, helt underbar stil! Och supersötaste katten!!!
    Kul att det blev lyckat igår, fattar att det är en massa att fixa inför en student, fin skylt!
    Och vilka fina nykomlingar som har hittat hem till dig, jag gillade mönstret i klänningen väldans mycket.
    Jag nappar supergärna på ditt erbjudande om solbrillorna, OM det inte blir för jobbigt för dig!!! Har skullat maila dig hela veckan men det är inte bara skallen och Blogger som strular för mig just nu, även mailen vägrar att samarbeta... :o(
    Hoppas jag får igång den imorgon...
    Massa Kramar fina du!!!

    SvaraRadera
  6. ja han har sådan speciell stil Loui :) han är otroligt nära mig och vi är bara på att läsa av varandra :) Gillade också mönstret! den är lite kort för mig men han kan ju ha leggings eller nåt under. Jobbigt när det stular på alla fronter :(( Jag beställer solbrillorna idag! Mejlar dig (försöker), skriver på din blogg också. Man kan ju välja ut eller hemresa så jag tar dem på hemvägen så är det ingen risk att de kommer bort. Krya på dig nu! Så hörs vi av!
    Massa kramar till fina dig också!!

    SvaraRadera