Powered By Blogger

tisdag 24 maj 2011

Dagens i dova färger

Idag blev det inte vidare färgglatt... skulle vara de lila skorna då och ryggen på Twiddeln :) Men jag matchade vädret kan man säga.... regn o grått och lite sol :)

På fredag tar min son studenten! Hjälp vad fort det gått!!
Denna veckan kommer att gå i 140 minst med alla förberedelser så jag får se hur det blir med bloggandet.

Det blir inte en jättestor tillställning men det är mycket som ska fixas ändå... som tur är får jag hjälp av min syster och en kompis med maten :)

Dagens:
Quip-tip tunic, Short mesh cardigan, jeans från Ra-re, sneakers från Diesel ( hittade dem till halva priset för ett tag sedan, jättesköna! ),  och Twiddle jacket 



Ser lite säckig ut på bilderna :) Kände mig sån idag :/

Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag haft även om jag är lite trött!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Tycker du ser väldigt söt o avslappnad ut i din klädsel!! Måste väl inte alltid vara välskräddat för att vara fint heller..!?
    Jösses, är det redan dags för studenten, våren går visst fortare än vanligt!! Då har du lite att stå! Skönt du får lite handräckning..
    Var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja se där...en quicktip på oss båda....! Jag är lite kär i twiddlen fastän jag själv har den i chalk så om du orkar någon dag får du gärna visa den fina ryggen på din. :-)
    Tycker du ser jättefin ut och det är mycket att tänka inför studenten.....
    kramar!

    SvaraRadera
  3. Annelie - Nä det har du rätt i! Trivs egentligen bra med den avslappnade stilen :) Jag är jätteglad att jag får hjälp :) Är ju inte superpiggelin i mig sjäv än så jag är väldigt tacksam för hjälpen, blir roligare också :) Var rädd om dig du med! Kramar

    Lingon - Ska absolut försöka få till en ryggbild eller kom jag på nu :), helt enkelt fota baksidan.. den är ju så fin :). Ja det är en del att tänka på, och precis nu sa sonen att det kommer fyra till! Får nog göra några röror till :)Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte alls du ser säckig ut, jättefint!
    Kram

    SvaraRadera