Powered By Blogger

lördag 7 maj 2011

Provning av vackra Art silk strap dress

Har tittat på denna vackra klänning sedan den kom i vackra färgen, lite indigo. Nu slog jag till på Folks rea! Har varit lite osäker på om jag passar i färgen, men efter att jag blivit förälskad i Shivers blouse i Indigo, vågade jag :)






Många bilder blev det!

Har börjat fundera lite på vad jag ska ha på mig på sonens student, har ju så många fina klänningar och nu gjorde jag det svårare för mig genom att köpa en till :)

Just nu är jag sugen på denna med jeansjackan och slip-in sandaler (utan klack). Vill inte vara fööör fin :)

Min promenix har inte bivit av än... går här hemma och skrotar i stället, plockar och tvättar. Bäst att passa på när lusten infinner sig :) 
 Ha det gott!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Otroligt fin klänning, både som solitär och kombo. Tror att den kunde vara en bra studentkandidat. :-)
    kramar och tvätta på men glöm inte gå ut i solen.
    L

    SvaraRadera
  2. Lingon- Tack :) Tog en moppetur ;) Får se vilken klänning det blir i slutändan! Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är i klänningen. Håller med Lingon, en klar studentkandidat.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad snygg den var på dig!! Visst är det svårt bestämma sig ibland, haha..gissar ett gemensamt problem vi har!
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klänningen är så fin! Har kikat på den i grått på Folk.....Kram!

    SvaraRadera
  6. Du är jättefin i klänningen, den är så vacker å tyget är bara helt underbart..klart en studentklänning:)
    kramelikram

    SvaraRadera
  7. Draman kom i rouge, lilac och indigo oxå :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack alla för era fina kommentarer! Jag blir jätteglad :-D. Massor med kramar till er!

    SvaraRadera