Powered By Blogger

onsdag 18 maj 2011

Provning av förlängare till "Ros"tunikan

Inspirerad av Fina Hornsgatans Ros Provar jag nu olika linnen/underklänningar som jag har hemma för att se vad som passar... Når jag fick frågan av Rosen om vad jag hade som förlängare, tänkte jag till, för det hade jag inte gjort riktigt innan :)

Under har jag Odd Mollys jeans vilket inte var så lyckat till framförallt de rödaktiga varianterna.

Jag fick en favorit!

Vad tycker ni? Har ni fler förslag?
Här kommer ett helt gäng med bilder:

Spoiler underdress i Vinrött ( Royal?)



Wunderdress i grått

Mönstrad silkesunderklänning, Carmisole print i military som ju mest är rödrosa.


RAF i dark berry

Antidote tank i vitt


Spoiler underdress i grått 


Ber om ursäkt för dåligt ljus på bilderna men det är så mörkt idag.

Jag tycker att Spoliler var bäst i längd och den grå blev jag väldigt förtjust i :) ( ett nytt litet Tradera kap)

De lite längre hade nog varit finare med något annat en jeans under..

Vad kan man mer ha under?

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar




9 kommentarer:

  1. Man tackar:) Jag har flera Spoilers dock inte den sista så klart och den var bäst ;) Jag har fått tipset att ha ett enkelt vitt lite längre baslinne så jag ska rota i lådorna. Men först sängen ett par timmar - huvudvärk from hell som inte går över så jag åkte hem från jobbet för en stund sen.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Jag brukar använda min spoiler i royal eller vitt linne under. Sen har jag den grå kjolen i samma tyg som blusen och då behövs ingen förlängare förstås, men ett linne måste man ju ha ändå...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker du skall testa ett enkelt lite längre baslinne under, det tyckte jag personligen var finast! Smaksak vad man gillar förstås..
    Söt är den i vilket fall som helst!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tycker att allt är fint under. Vilken härlig tunika det är....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Rosen - Vad jobbigt med huvudvärk :( Krya på dig! Blev själv dålig här nu under dagen ( huvudvärk o illamående ) Fick släpa mig hem :/ Vitt lite längre linne blir nog också fint, ska rota i mina gömmor oxå.. Kram

    Nena - Grå kjol till låter snyggt, vilken kjol är det? Kram

    Annelie - Jag tittade lite snabbt i förmiddags efer ett vitt längre linne, får leta lite till, annars är det nog läge att köpa ett :) Kram

    Lingon - Det var kul att prova med lite olika linnen och färger :) Alla var fina på sitt sätt :) Kram

    SvaraRadera
  6. Allt fungerar klockrent tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack! Några idéer fick jag från dig på Rosens blogg :) Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka fina kombossar du bjuder på!
    Kram!!

    SvaraRadera
  9. Odd Molly-holic - Tack :) Ibland är det bra att prova igenom vad man har! Lätt att det glöms bort annars..Kramar!

    SvaraRadera